Tuesday, August 31, 2010

Suatu Ketika

Zaman persekolah merupakan zaman yang paling banyak kenangan. terutamanya masa aku di sekolah menengah dulu..

Tingkatan 5 merupakan penentu kepada masa depan.. tapi memandangkan result SPM aku x berapa ok walaupun cukup-cukup makan, aku sambung pulak ke peringkat STAM kat Sekolah Agama Menengah Tinggi Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah Batu 38 Sabak Bernam (SAMT SAAS Bt 38).. Masa tu memang tak tau nk buat apa. Kawan memang ramai, maklumla mula-mula masuk asrama.. belom biasa dengan keadaan tu..hehee.. masuk je sekolah tu seminggu, dah kene orientasi.. masa tu memang x bleh lupa.. rasanya macam diperbodohkan je..hahaa.. yang kene tu semua pelajar-pelajar baru. malam pulak ade OBH.. yang tu paling aku x suka.. dh la kene tutup mata, ditakutkan lagi ngn bunyi-bunyi "makhluk" kasar.. nasib baik tak ade yang kene histeria.. aku paling ingat masa tu aku diletakkan kat tepi pagar sekolah..tapi aku relax je.. alhamdulillah, yang penting takut pada Yang Maha Satu.. Habis je orientasi, memang penat tak terkata.

No comments:

Post a Comment