Tuesday, December 30, 2014

I'm Back!!

Assalamualaikum..

I'm back!..hehee
Dah lama sangat tak bukak blog ni..dah bersawang dah rasanya..kalau rumah tu mungkin dah macam rumah hantu...hahaaa

Untuk permulaannya, saya ingin mengucapkan takziah kepada semua saudara seIslam saya yang berada di Pantai Timur di atas ujian yang sangat hebat yang kini melanda negeri mereka.. semoga hadapi ujian ini dengan sabar dan apakah yang Allah turunkan ini ada sesuatu yang perlu kita renungkan dan muhasabah diri kita semua.. kepada yang berkemampuan, bantulah mereka dengan apa cara sekali pun.. sama ada sumbangan harta, tenaga mahupun doa.

Musim persekolahan kian hampir, saya dan sahabat-sahabat di SRI An Najihin ini kini sedang giat mengemas dan mencantikkan persekitaran sekolah. Semoga dengan tahun baru ini, segala yang dihajatkan dan diimpikan akan terlaksana dan tercapai, insyaAllah..

Tahun 2014, sekolah telah mendapat keputusan yang semerlang dalam pepriksaan Peperiksaan Sekolah Rendah Agama (PSRA) dengan 6 orang mendapat Mumtaz dalam peperiksaan tersebut. Manakala seorang mendapat 5A dalam UPSR. Diharap, tahun 2015 nanti sekolah akan mendapat keputusan yang lebih cemerlang dalam kedua-dua peperiksaan tersebut..

Di sini saya ingin kongsikan beberapa gambar tenaga pendidik di SRI An Najihin. Segala penat lelah dilalui bersama sepanjang tempoh kami berada di sekolah ini. Semoga ikatan ini akan kekal hingga ke akhirnya.





No comments:

Post a Comment